Clauze și condiții

Fișiere cookie

Situl https://butic.atelierul-domnitei.ro, denumit în continuare sit, funcționează ca un magazin online. În operarea sitului utilizăm fișiere de tip cookie. Acestea sînt fișiere de tip text care se stochează pe calculatorul dumnevoastră, în browser-ul de internet cu care navigați pe sit. Ele nu pot fi dezactivate și permit înregistrarea opțiunilor de navigare pe sit, precum:

Puteți bloca stocarea acestor fișiere prin intermediul opțiunilor specifice ale browserului, însă acest fapt va afecta modul în care situl functionează.

Fișierele cookie activate de către situl nostru sînt:

Cont de utilizator

Puteți opta pentru înregistrarea unui cont de utilizator pe sit, ceea ce presupune acceptul dumneavoastră pentru furnizarea unor date personale. Acestea sînt prelucrate în condițiile menționate în secțiunea următoare.

Politica de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal

Prin această politică vă informăm despre prelucrarea datelor dumneavoastră personale și drepturile pe care le aveți în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare.

În conformitate cu legislaţia naţională (Legea 102/2005, modificată și completată, Legea nr. 190/2018, Legea nr. 506/2004) şi europeană (Regulamentul 2016/679/UE, Directiva 2016/680/CE, Directiva 2002/58/CE) în vigoare, avem are obligația de a administra în condiții de siguranţă și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

Colectarea datelor personale se realizează exlcusiv prin intermediul sitului, direct și voluntar, prin formularul de comandă, sau indirect, prin înregistrarea automată a metadatelor referitoare la comenzi și sesiunile autentificate.

Scopul colectării datelor personale este comercial. Avem nevoie de numele, adresa, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de email pentru a vă putea livra comenzile și pentru a vă emite documentele fiscale.

Datele personale colectate direct sînt destinate utilizării de către noi - Terente C. Mihai-Lucian Persoană Fizică Autorizată, exclusiv în scopul menționat anterior, şi nu sînt transferate către alte persoane fizice sau juridice, cu excepția furnizorilor de servicii de curierat prin care vă livrăm comenzile, și procesatorului de plăti cu cardul.

Companiile de curierat pe care le aveți la dispoziție ca opțiuni privind livrarea sînt cele din oferta furnizorului nostru, E-Colet, respectiv CARGUS. În plus, aveți și posibilitatea livrării prin Poșta Română, prin serviciul său de curierat rapid StaiAcasă Plus.

Platforma de procesare a plătilor prin care puteți efectua plata cu card bancar pe situl nostru este PlatiOnline.

Pentru detalii privind politicile de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal ale companiilor menționate anterior, vă rugăm să consultați siturile de internet ale acestora, respectiv paginile:

NOTĂ: Link-urile de mai sus au fost cel mai recent accesate la data de 27.02.2022. Dacă observați că nu mai sînt accesibile, vă rugăm să ne semnalați prin formularul de contact sau la datele de contact din pagina Despre noi.

Nu sînteți obligați să ne furnizați datele dumneavoastră personale, dar în cazul refuzului, nu vă putem onora comenzile.

Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră asupra datelor personale - respectiv dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul decizional individual automatizat, aveți la dispoziție secțiunea Instrumente GDPR din contul dumneavoastră.

În cazul în care nu vă exercitați dreptul de ștergere a datelor personale, acestea sînt stocate pe perioadă nedeterminată.

Pentru asigurarea securității datelor dumneavoastră personale, implementăm măsuri tehnice și bune practici specifice industriei web. Datele sînt stocate pe servere securizate, localizate în România. Transferul datelor către sit se realizează prin protocol securizat SSL.

Anularea unei comenzi

În cazul în care doriți anularea unei comenzi vă rugăm să ne contactați în termen de 12 ore de la plasarea comenzii, prin intermediul formularul de contact sau la datele de contact din pagina Despre noi.

Dacă produsele comandate nu au fost expediate, vă vom rambursa imediat contravaloare integrală a comenzii prin același mijloc cu care ați efectuat plata.

După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul dumneavoastră în termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Dacă produsele au fost expediate, vă vom rambursa contravaloarea comenzii după returnarea produselor, conform precizărilor din sectiunea următoare.

Returnarea și rambursarea contravalorii comenzilor

Puteți returna produsele în maxim 30 de zile de la data la care le-ați primit. În acest termen puteți opta pentru înlocuirea acestora, parțial sau integral, sau rambursarea contravalorii comenzii, excluzînd costurile de transport.

Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularul de contact sau la datele de contact din pagina Despre noi, pentru a stabili detaliile și a remedia eventualele probleme.

Dacă optați pentru returnarea produselor, taxele de expediție și metoda de livrare cad exclusiv în sarcina dumneavoastră. Vă rugăm să expediați produsele la adresa din pagina Despre noi.

Pentru returnarea comenzilor efectuate din contul dumneavoastră, puteți completa Formularul de retur. Astfel veți fi informat automat despre statusul returului, în secțiunea Returnări a contului dumneavoastră.

Vom rambursa contravaloarea comenzii în maxim 3 zile lucrătoare de la data acceptării returului, prin aceeași metodă prin care ați efectuat plata. La acest termen se adaugă durata efectivă a transferului, în funcție de metoda de plată.

Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată în același cont la care este atașat cardul utilizat la tranzacționare.

Magazin online realizat cu OpenCart.
Atelierul Domniței © 2022